dinsdag 5 oktober 2010

Dag twee... en de brainstorm loopt verder. Soms met de handen in het haar, soms lijkt het alsof we meer achteruit gaan dan vooruit. Maar ineens is daar dan een idee die ons opnieuw een boost geeft om verder te gaan. We discussiëren en werken enkele ideeën uit, die dan achteraf gezien niet ideaal blijken te zijn, maar ons wel weer op een nieuw pad zetten om verder te gaan.


Omdat we beseffen dat het ontwerpen van het volledige concept van Huu Vinh Truong waarschijnlijk niet haalbaar wordt op zo'n korte tijd, willen we kiezen uit één van de drie deelaspecten, namelijk klimmen, plukken of persen. Als het mogelijk blijkt, na het uitwerken van één van deze aspecten, nog een andere eigenschap eraan toe te voegen, willen we dit zeker proberen.


Daarnaast vinden we het ook belangrijk om ons ontwerp speels te houden. Tenslotte is onze uitvinder een tiener, die op een leuke manier de mensen wil helpen bij het beklimmen van bomen en het plukken van vruchten.


Enkele ideeën liggen in elk geval al klaar op tafel om uitgetest te worden.


Hieronder enkele voorbeelden van onze brainstorm.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten